Smirnoff Nightlife Exchange Project 2011

12 listopada 2011

W trakcie polskiej imprezy finałowej Smirnoff Nightlife Exchange Project 2011 po raz pierwszy w kraju zaprezentowano technologię RFID, która w połączeniu z Facebookiem integruje życie nocne z social media. Rozwiązanie dostarczyliśmy na zamówienie agencji Mediapolis (mediapolis.com.pl). Klientem końcowym był koncern Diageo (www.diageo.com)

Właśnie 12 listopada 2011 uczestnicy wydarzenia w warszawskim klubie Soho Factory po zalogowaniu się na fan page’u Smirnoff Black otrzymali specjalne karty z tagiem RFID i odtąd mogli na bieżąco informować swoich znajomych na Facebooku, gdzie dokładnie są, kogo właśnie słuchają, do rytmów czyjej muzyki tańczą lub co w danej chwili piją.

Przy wejściu do klubu uczestnicy odbierali dedykowane karty RFID z logo sponsora. Sprawna rejestracja i autoryzacja kart z kontami Facebook była możliwa dzięki połączeniu technologii RFID z kodami kreskowymi - jednoczasowo zarejestrowano pół tysiąca gości.


Informacje prasowe:
www.marketing-news.pl
www.videotesty.pl
styl.fm

spora liczba punktów rejestracyjnych

połączenie rzeczywistości ze światem facebook

prosta interakcja z uczestnikami

miła obsługa

automatyczne powitania