Zadzwoń do nas
+48 22 29 51 557

"Najbardziej kompleksowy system zarządzania uczestnikami dla organizatorów konferencji, kongresów i szkoleń"

Czytasz teraz: Strona główna » W trakcie wydarzenia » Identyfikator interaktywny iBadge (RFID)

Identyfikator interaktywny iBadge (RFID)

 iBadge to plastikowy identyfikator wyglądem przypominającym kartę kredytową. Wyróżnia go umieszczony w środku chip RFID. Połączenie iBadga z systemem RFIDconf, zbudowanym w oparciu o technologię radiowej identyfikacji RFID, pozwala na bezdotykową identyfikację uczestników eventu.

Poprzez zastosowanie identyfikatorów iBadge, możemy przygotować szereg interaktywnych rozwiązań, dzięki którym osoby biorące udział w Państwa wydarzeniu, staną się jego aktywnymi uczestnikami.

Przykładowe rozwiązania:

Ekrany powitalne - za pomocą informacji zebranych przez odbiorniki radiowe, ekrany rozpoznają zbliżającego się uczestnika, wyświetlają spersonalizowane powitanie oraz wskazują drogę do sali warsztatowej lub przekazują inną dowolną treść przypisaną konkretnej osobie.

Infokioski z przygotowanymi quizami. Wystarczy, że uczestnik podejdzie do infokiosku, a ten wyświetli przygotowane zadania. Można stworzyć dowolną ilość zestawów pytań, np. skierowane do kardiologów, onkologów, itp. System rozpoznaje uczestnika i wyświetla test specjalnie dla niego przygotowany.

Publikowanie w portalach społecznościowych informacji o tym, co w danej chwili robi uczestnik, dzięki otwartym interfejsom serwisów facebook, twitter czy linkedin. Wystarczy, że uczestnik zbliży swój identyfikator iBadge do jednego z oznaczonych miejsc, by wywołać określoną akcję na swoim koncie w portalu społecznościowym.

Przeczytaj więcej o:

»Kontroli wejść
»Bezdotykowej identyfikacji uczestników

 
Przyjemność ze współpracy

Wybierając EventEye otrzymujesz gwarancję satysfakcji. Pracując nad Twoim projektem angażujemy się w niego w pełni zapewniając kompleksowe wsparcie techniczne i doractwo przez cały okres realizacji. Rozumiemy jak ważna jest elastyczność i otwarcie na nowe potrzeby, które nie zawsze są oczywiste w fazie planowania.

Co roku sami uczestniczymy w klikunastu konferencjach w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji, gdzie stale szukamy nowych inspiracji i rozwiązań.